Featured, Music, Pop Culture

Love & Hip Hop Hollywood Ep. 9 Recap

Another day, another hour of my time Mona Scott-Young has taken from me that I can’t get back. The fact that I willingly hand it over is beside the point. This past Monday’s shenanigans involved the whole cast and crew and dare I say that there was a bit of common sense involved?

I dared to say it.

So let’s start with the couple I love to hate. Amanda is pissed that she met up with Moniece and caught a two-piece from her so she goes to tell Fizz to check his *CENSORED*. Which Fizz, in his infinite wisdom, agrees to talk to Mo’ but in more wisdom – infinity and shit – is like “bish whet? Why’d you go there in the first place? You know she’s nuts. You ask for a beatdown she’ll oblige. What did you say to her?”

Amanda is like, “it doesn’t matter what I said” which is not true. See, we all saw the shenanigans. Amanda was all jabs. She hit Moniece with a right left, right left you toothless. But after Moniece dropped them 5th ward beans on her, Amanda was like, “Gotdamn you’re ruthless!” Point is, Fizz is right to imply that Amanda pretty much had that shit coming. You walk into the lion’s den, then talk shit about the lions telling them that the hyenas are really running this rap shit, don’t be surprised when that lion goes lion on your ass. Moniece went lion. Amanda somehow doesn’t see how its her fault. She should watch more Animal Kingdom.

Moniece and Fizz meet up and amazingly, Moniece comes with a surprising amount of sense in regards to their son. Fizz feels that because their son is with him that what he chooses to do is none of her concern because he is always acting in the best interest of his son. Which may be true, but the mother does have a right to know who is around her kid. I do believe this. Of course, because Moniece is Moniece, she is not a disciple of Dr. Martin Luther tha King, Jr or Henry David Thoreau, so non-violence isn’t really her cup of tea. She isn’t even a “by any means necessary” chick. Moniece is more like Hulk Smash. She’s Davida Banner. You take her there, the ensuing mayhem is your fault. Awwww, bae, how I love thee.

Moving along to my man Ray J. So he’s got his sentencing looming for acting a damn fool and seems to actually, like legitimately, feel bad about the fuckshit he has wrought. I’d call this growth, but it’s Ray J we’re talking about. Growth has a shelf-life with him. He, Berg, and Sincere are out for drinks and Berg lets him know that he’s been working with Teairra but has neither fried nor fertilized her eggs. Ray goes comedian on that ass when talking about how Teairra put them paws on Sincere AND THEY AIN’T EVEN DATING! He told y’all she was violent. Y’ALL MUSTA FORGOT!

He also comedically lets us know, that “Cool, Berg…go on ahead and give Teairra a hit. But just know that she’s gon’ hit you if it doesn’t work out.” That Ray, what a card. Turns out he gets three years probation, 100 hours of community service, and has to undertake anger management. In a somewhat touching moment with his father, he’s expressing how bad he feels and you can see he wants to cry. He probably cried in the car. But he was contrite and his father let him know that there’s a war goin’ on inside that Ray ain’t safe from. He could run but he couldn’t hide forever. And he also let’s Ray know that Teairra wasn’t wrong for feeling how she feels, especially if Ray admits to being petty. Also, Ray has been downplaying his situation with Teairra, but Berg and Sincere laughed that off and she still calls his mother? Ray’s fugazi as that “Novado” watch I had in college. The one with the glass chips that ticked. It was fly though.

Anyway, looks like Ray is gonna give T-Murda that apology she is looking for. By the way, I did that before, you know, apologized for being a douche after the fact. THEN I was a douche again. Let me tell you something, I have very few regrets in life, definitely under 5…but two of them involve one person. And one of them is being exactly who she thought I was AFTER I tried to pretend I wasn’t. I’ve grown since then, but I’m still mad at myself.

Le sighs.

But not as mad as I am that Masika and Nikki still get screen time. When we last left our synthetic dolls, Nikki saw the unveiling of Masika’s billboard to promote a new Las Vegas stripclub. Well, Nikki and Masika get into it (because of course they do) with Nikki threatening to have her removed from the campaign, something her mother pointed out is not going to happen. It’s amazing how two women who got played by the same dude can’t realize that they hate each other over a man who screwed them both over. It ain’t even about him anymore, its about their pride, power, and being a bad ass mudda who don’t take on crap off of nobody…oh, and leverage. Women love them some leverage.

Hazel comes and looks dumb as hell again. She’s mad about Berg and Masika ki-ki-ing it up. Nobody cares. But since she’s sticking her nose where nobody wants it, Masika lets T-Murda know how much shit Hazel has been talking. Somehow, someway Teairra feels like a woman she has clowned relentlessly should respect her enough to not talk about her? #wheredeydodatat

We find out that Nikki’s mother has come across some mugshots of Masika. Nikki is plotting. Teairra shows amazingly good and bad judgment at the same damn time and brings Nikki and Masika together to talk and hopefully hash shit out and plays referee – and pretty well a few times – but neither of them are interested in clearing the air. Nikki is all like, “bitch youse a felon” and Masika is like, “uh huh, okay, what’s up? Shut up.” Masika got popped as juvenile for shop lifting and basically being a broke teenager. Who hasn’t shoplifted a time or two before? Did I just snitch on myself? #stopsnitching
Anyway, they part ways cuz good. I feel like the Nikki phase out should start happening right about now. She has no more value. None.

Soulja Boy and Nia are shopping for sunglasses and he tells her that they need to ease up on her moving in. She gets in her feelings. Then he explains why. He’s going on tour to Brazil for two weeks and there won’t be any security available for her at his house and he doesn’t feel that its safe. She’s all like, “I knew he’d pull something…” Meanwhile, I’m scratching my head like…wait, he’s making sense. He sounds reasonable. Maybe he’s pulled, the “I ain’t got no security so you can’t sit with us” card before or something. Yo no se. Then he’s like, I think we should fall back on you moving in and let’s get a new place together. I’m sorry, Nia, but Soulja Boy is sounding like a man who gives a shit. He even said Mr. Riley got him a lil shook. Maybe he’s turning a corner (previews for next imply that he is not turning a corner).

Lastly, Apryl and Omarion’s son is born on this show. We also find out Apryl’s backstory. So she’s half Taiwanese and presumably half Black with a pappy who spent considerable time in prison. These chicks on these shows prove that pretty women can definitely overcome obstacles and make it to VH1. But we learn she’s got a lot of issues from her past with her mother, how she was raised, not getting any love, being kept from knowing her family, etc. THAT has all the makings of being interesting. Her mother’s name is Chachi by the way. I got nothing to add there, I’m just sharing.

Cute baby. Awwwwwww.

Next week, Apryl and her mother get into it. Ray and Morgan get into it. More shit happens.

Panama Jackson

Panama Jackson is pretty fly (and gorgeous) for a light guy. He used to ship his frito to Tito in the District, but shipping prices increased so he moved there to save money. He refuses to eat cocaine chicken. When he's not saving humanity with his words or making music with his mouth, you can find him at your mama's mama's house drinking her fine liquors. Most importantly, he believes the children are our future. You can hit him on his hitter at panamadjackson@gmail.com.

  • Well, you did say that the baby may be keeping Apryl in line.

    • panamajackson

      I did. She really has some issues tho. Lawdjeefus. Not even of her own doing it seems.

  • Carl

    Long time reader first comment. You are the reason 73% of the people here watch this shows. You can’t post late.

    • panamajackson

      LOL. It was a holiday yesterday. I didn’t see it on Monday and had to watch it late yesterday. But hey, its here now!

      • MrsT

        This show has totally sucked me in, so I’d watch either way. But your recaps are like icing on my Mona-Scott-Young-hates-black-people cake. So I’ll take them late and all! Thanks Panama!

        • panamajackson

          Thank you dear!

      • Elowwole

        I bet you LOVE having people tell you what to do. When they don’t pay you and whatnot.

    • Elle

      I kept refreshing the VSB homepage on Tuesday because I just KNEW it was coming. Had me over here twitching as I waited for the recap…smh

      • Rachmo

        I too was salty yesterday at the lack of recap

      • panamajackson

        My bad. Sometimes i can get to it right away. Other times I get to it when I can.

        • Elle

          Alas, it’s here now and is as great as I knew it would be. Thanks PJ!

          • panamajackson

            *tips hat*

        • Hostile Negress

          I’m brushin’ off on ya :) #cptforever

  • camilleblu

    good write up as usual PJ…and obviously you can’t write about next
    weeks episode until, like, next weeks episode airs…but i just want to ask if you
    peeped the preview of masika and berg swapping spit & exchanging #iluvyou’s??? like, i can’t even wrap my mind around that garbage.

    also – i’m still not all the way feeling how moniece is dealing with amanda. unless i’m misunderstanding something, amanda and fizz have been together for a while, so it’s not like amanda is new on the scene. for the most part, they are going through pretty typical relationship issues. there’s no drug use, or abuse that we know of, and as of yet – no mention that it is negatively impacting baby boy. so, it just seems like moniece would be better served to try to rationally talk it out with fizz, rather than attacking amanda – bc who does she really think amanda is going to listen to – her or fizz? but also, BRAVO to that two-piece hair-snatch combo move that moniece put on amanda, cuz she deserved that shyt.

    #rayotis needs to stop it trying to diss #turriblemari. how y’all wasn’t never a couple but yo mama *sees herself* in t-murda and thinks y’all getting back together? #boyboo

    #ickynikki has no storyline or life, so she should just go deflate somewhere. and i am irritated that her and masika are continuing to argue over a slimy looking dude that played them both.

    • panamajackson

      You know that Berg and Masika were/are a couple right? Berg got fired off the show after dragging her by her hair and choking the sh*t out of her over a declined credit card and paid bill at a club in NYC during the LHH Hollywood reunion show.

      Yeah, they are each other’s #bae.

      In regards to Moniece, thing is, I don’t believe that Fizz has really had them around one another under the guise that, he’s the custodial parent so he doesnt have to run anything by Moniece. And look, Moniece is nuts, but you just can’t go trying to big league mommy for a**hole points. Amanda doesnt want to be mommy, but went in on her about who cooks dinner for him every night and takes him to school, the implication that she does ti more than Mo does.

      And maybe she just knows that Fizz is a mess in that regards too since he procreated with her lol. So she’s doing damage control and damage at the same time.

      • camilleblu

        yeah..i know…but i mean..how did they go from berg being a dude nobody wanted (outside of hazel) in this week’s episode to i luv you in next weeks episode??

        • Rachmo

          #truchainz

        • panamajackson

          They probably been interested for a while. I guess. I am surprised too. She was adamant about not wanting Yung Berg. Maybe he’s the man and we don’t even know it.

          • IcePrincess

            That’s why you can’t trust deez fraud azz b*tches! *Hazel voice*

        • Amber

          You’re putting too much logical thought into that mess. But yeah I think hazel and misika are seeing something in berg that we definitely don’t.

          • camilleblu

            lol…#mybad…let me get my #thots together so that i can correctly assess the situation.

      • camilleblu

        * So she’s doing damage control and damage at the same time.*
        this sums it up nicely, lol.
        and i absolutely agree…amanda had zero business trying to get at moniece, and i’m purrrrrrrty sure she won’t try that shy again.

      • Meridian

        Wow. I knew Berg got fired and I saw the interview on Breakfast Club Teirra and Morgan did, but I didn’t know the specifics. That’s crazy…..aaand that episode is gon be fire.

      • You’re right about Moniece and Amanda. Moniece might be an ain’t ish mommy, but she’s still a mommy. Unless you’re really gunning to take her spot, you don’t pull the stuff. Then again, Fizz is hustling backwards having Amanda around when he isn’t sure she’s going to be around. I know that things happen, and relationships don’t work out, but you can’t put someone around a child who has one foot out the door. That doesn’t work.

    • b sweet

      “but also, BRAVO to that two-piece hair-snatch combo move that moniece put on amanda, cuz she deserved that shyt.”
      And please don’t forget the ‘Didn’t. I. tell. you?’ for emphasis. Because according to Moniece, there’s a lesson in this.

      • camilleblu

        lol…a lesson indeed

        #talkflygetsnatched

  • Lisa Harris

    Nice recap as usual. I had only one takeaway from this episode. Microwaveable THOT Pocket. I’ve been working on scenarios where I might work this into everyday conversations, but it’s been a challenge.

    I’m still working on it, though. :-)

    • panamajackson

      Yo, Moniece is MURDER with the insults. Her game is vicious.

      • Lisa Harris

        She is my ratchet role model…lol.

        • Lolalove

          Bruh, the shade that homegirl throws got me shiverin!!

  • pls

    the birthing scene was so beautiful!

    moneice is full of it. amanda been part of her son’s life for years. YEARS, and she just now tryna pop ish about needing to know who’s around her kid. girl bye

    berg ain’t ish.

    ray ain’t ish for denying tea was his gf while she can call his mama any time she wants.

    • camilleblu

      i cracked up when apryl said those contractions made her not want a baby anymore and omarion panned the camera back on his face…lol

  • Meridian

    * Amanda deserved that and I applaud Fizz for pointing that out in the heat of that moment. If it quacks like a duck and waddles like a bird b*tch, he knows that it MUST be a jig. Moneice had a point and I think Fizz felt some kinda way she picked up on the same things he was picking up on. It was mad uncomfortable for him for them to be on the same page.

    * Ray-J f*cked up. He knows he f*cked up. Any time a man holds on to something he did wrong it has a negative ripple at the expense of the people around them. I’m glad he can acknowledge his troubles and seek to make them right. Or at least fess up and reconcile with the people he hurt (read: Teirra). It doesn’t have to be contentious when it can be transparent.

    * Nikki is lame. My whole thing about the Molly situation is that they’re both hurt and feel slighted. They’re embarrassed (Nikki moreso) and all this going at each other is really just them trying to lick their wounds. I genuinely think Mysika was willing to be on that bygones steez but Nikki is so immature and insecure she used it as an opportunity to one up her. And got denied. By her mom. Mysika with Hazel though? I legit think she’s just messing with her because she can. It’s lowkey hilarious.

    * Soulja Boy shocked me. He really does sound like he thought things through and took his meeting with her father seriously. I don’t know how he is in and of himself, if this is his version of a jig, but what he was saying actually sounded like a guy who is genuinely trying to look out for woman and child.

    * Apryl and Omarion were so cute! I love how they had all this heart to heart conversation about stuff and how involved he was in the birth. It was just so sweet and touching. I really like them together and I’m interested to see this tearful meetup Apryl and his mom have. That’s dope for them to bond on that level.

    Overall, there was a lot of sense in this episode as an undertone.

    • panamajackson

      Agreed. After it went off I said to myself, that was actually a “good” episode save for the Nikki/Masika non-sense.

      • IcePrincess

        See, it’s crazy cuz I literally thought to myself, “that was a boring episode,” Lol, I need them to bring the ratchet drama, every week.

    • camilleblu

      amanda most def deserved that 2-piece…i said before that she ain’t built for life with a dude who has a black baby mama – especially one who never changes her tone of voice, lol.

      • RewindingtonMaximus

        ha @ never changes her voice.
        She’s like Daria, only hood

      • Meridian

        “…especially one who never changes her tone of voice, lol.”
        lmao.

  • RewindingtonMaximus

    I need Ray J to go to a dominatrix. I need somebody to whip, beat, and burn the b*tch out of him. And his pops can clearly be a T.D. Jakes impersonator.
    That is all.

    • That first sentence can be arranged. *sips tea*

  • Agatha Guilluame

    Anyway, looks like Ray is gonna give T-Murda that apology she is looking for. By the way, I did that before, you know, apologized for being a douche after the fact. THEN I was a douche again. Let me tell you something, I have very few regrets in life, definitely under 5…but two of them involve one person. And one of them is being exactly who she thought I was AFTER I tried to pretend I wasn’t. I’ve grown since then, but I’m still mad at myself.

    Let’s unpack this…please and thanks. This was more interesting to me than anything you said about the show. I want the whole story. I’ll make the tea.

    • panamajackson

      Naw. You ain’t getting no more than I gave you. And I know its more interesting. It goes into the box of things I wish I could write about, but can’t for reasons.

      • Agatha Guilluame

        Stop being a chicken, Chicken. Here’s why:

        1. I was hoping I’d glean some shyt from your real life story that would shed some light on why men do that thing where they deny something you both know is true and then finally cop to it only to then rinse and repeat.

        2. I can’t imagine your regrets are under 5 unless you’ve been Yung Berg-ing your life decisions. I mean my regrets are probably at 5 and I’m a. younger than you b. I’m pretty sure I’m a better person than you.

        3. Have you grown? I mean, you gleefully watch LHHW.

        ALSO,

        4. Champ has shared a lot with us over the years and you refuse to get deeper than a post-it.

        • panamajackson

          I’m not being a chicken. I just have my reasons. And I will stick to them.

          1. There is nothing to glean from my story. I have no good reason. Again, its a reason why its a regret. Because I know why I did what I did but immediately wished I hadn’t. Then I had to fight on that lie. And now it is what it is.

          2. I’m not sure you’re a better person than me. lol. To that person though, nobody could probably be worse than me. lol. So if you ever meet her, you win. And for the most part, I’ve been 100 percent okay with decisions I’ve made. They may not have been the best decisions, but they were the right ones for me. So again, I can literally think of all the regrets that I have. All of them. And I got 4.

          3. I gleefully watch LHHH. I listen to Young Thug on purpose. And I enjoy being a stereotype. But those are things that bring me entertainment. Who I am as a person has nothing to do with what entertains me. I know the difference between entertainment and damage to me as a person. I’m good, boo. I’m good.

          • Agatha Guilluame

            I won’t turn this into a WC/PJ style back and forth. I don’t have that kinda fortitude. SO I’ll leave you with a TUH.

          • Meridian

            *Remembers that post you wrote about men holding their shvt in and pretending they don’t have things they need to get off their chest. Doesn’t mention it.*

            You’re definitely at least a Mcdonalds nugget if you aren’t a full blown chicken.

            • panamajackson

              Not writing about it here doesn’t mean haven’t talked about it ad nauseum with my boys and close friends. My chest is good money.

              • Meridian

                No doubt.

        • RewindingtonMaximus

          Damn….you going in.

          http://replygif.net/i/1156.gif

    • b sweet

      I thought the same thing, but we’re not new to this, we’re true to this. PJ is giving us that surface in all its glory, and not scratching beyond that. And I’m here for it.

      • Agatha Guilluame

        Listen, Gemini’s are twins…so there’s two sides to them but both sides are blondes. Basically there’s no there there. In fact, it’s one of their greatest fears about themselves (because it’s true) and their balls shrink up and they cower from it but then something bright and shiny floats by and they forget they ever had any fears at all.

        Most of them can’t remember the last time they cried about something outside of themselves. I just realized I may have WC’d this reply to you by wearing my butthurt as experience (shout out to the other VSS that said that) LOL.

        • panamajackson

          Real talk, I have no clue what you’re talking about. It sounds like you’re saying that Geminis, and by implication, moi, have no depth. Which, to quote poet laureate TI, you don’t know me. There are people that you know very well who would refute that statement. The folks that get deep below the surface with me are here for life. Ask about me.

          • Agatha Guilluame

            Why can’t I talk about you without you jumping down my throat? I was talking about you but not to you. TUH.

            • panamajackson

              LOL. CUZ I CAN HEAR YOU.

      • panamajackson

        That’s not completely true. I’ve definitely written posts that dig below the surface. I just have reasons in this particular case for not doing it. I thought about it, but ultimately made a decision that i don’t regret. See what I did there?

        • Meridian

          *finishes clicking through your archives* That’s true. You do dive deep at times. That’s NOT what she said. Why do you stop though? I think a lot of times people will start to go there but then they immediately pull back from it. I always pretend I don’t notice when a person does that because I’m not going to chase something “you” have no intention of fully putting out there. It’s noticeable though. You should gossip about your own life. #KeepSnitching

          • h.h.h.

            You should gossip about your own life.

            why?

            • Meridian

              Because people catch things. Especially if you’re in a tight knit community. I’m halfway being funny and not serious, I’m just nosey at the moment, but I’m also halfway bothered by the fact mad dudes on here said they never talk about things. I am prying but I’m not. Just trying to be supportive just in case I guess.

              • h.h.h.

                i guess…this is probably why i don’t blog, lol. i would never want to open up past a certain level, but if i have a blog, i feel like i’d have to open up a portion, to keep interest going and to show that i’m not a one trick pony. at the same time, i’d rather be about the topics, and not about …’me’.

                *for what it’s worth, i do have a blogspot/blogpost set up and i haven’t made an entry in 3 years*

                • Meridian

                  Yeah, this site is big as h*ll too. I’m not sure I would be uber candid on here either. Sometimes just being in the comments you forget how many people actually see this. But, I also imagine that the atmosphere here would absorb anything the guys are going through and care about that sort of stuff. It’s a personal thing though. Can’t be out here all honest for the masses lol. But 3 years? Ha! So y’all don’t eem vent in private I see. Mhm. I knew it.

                  • h.h.h.

                    i see venting as whining and that’s not something i’m supposed to do. so i’m working on it. unfortunately i do let it out to a rare few.

                    but that’s a topic for another day.

                    • Meridian

                      Men are human too. A lot of people will probably not be as compassionate as you would need them to be. I’m just gonna be honest about that. It sucks to put yourself out there but every person in this world has something about their state and condition they need to be heard. It isn’t whining. It’s human. It needs to be flushed out and tended to, ya know?

                    • panamajackson

                      I actually agree. I’ve got a very, very tight knit group of friends that I can vent and all that with, including Damon. We all need other people to listen. I’m all for it. VSB ain’t exactly a vent space though. It has been at times. But I promise, should I feel a need to really dig into my own personal growth in a way that I can do so without putting all the woman who have escalated that growth, then I will.

                    • Meridian

                      o/

          • panamajackson

            If I feel like digging deep on something, I most certainly will/would. And have. But why do I need to gossip about my own life and put all of my business out there? There’s real people on the other side of these stories and many of them read here, many times quietly.

            I can’t tell you how many times I alluded to something that could be construed one way or another where I received an angry phone call or email from somebody upset that I was putting their business in the streets. Thing is, I write what I feel. I’m a writer, and a public one, but some of my words still belong to me.

            • Meridian

              I wouldn’t say talk about someone else’s life. I actually admire the consideration there that you wouldn’t put another party on front street. I was moreso thinking about you in and of yourself and how YOU experience things. You don’t have to flush out someone else’s business in order to have your own human elements. But I mean, you probably do speak in depth on things when you need to so, I’m really just here cuz it was funny you got called out for the deets and bean spillage.

              • Agatha Guilluame

                [redacted]

              • Agatha Guilluame

                I wouldn’t say talk about someone else’s life. I actually admire the consideration there that you wouldn’t put another party on front street. I was moreso thinking about you in and of yourself and how YOU experience things. You don’t have to flush out someone else’s business in order to have your own human elements.

                Well said n shyt.

        • b sweet

          I see you PJ. I see you.

        • IcePrincess

          Are you talkin bout that girl that you kept running into, but you kept curving her for no reason like an idiot? Rotflmao ????

      • h.h.h.

        PJ has waxed poetic on stuff that he goes thru, and has gotten deep on a few issues, just not really on the relationship tip**.

        and that’s cool with me.

        ** or maybe he has, and i missed it. i’m not a pry-er like others.

        *edited to add – the glory of writing, of exposing your POV to the public…is that you really don’t have to give 100%. you pick and choose and craft your lane.

        • Agatha Guilluame

          Are we enemies now or something? Why you big-backing and up-voting PJ? Why you siding with management?

          • h.h.h.

            well, since that time you left me at the Empire State…in the rain…without a text, nor call, nor carrier pigeon message…

            i am now rebel to the rebels, and ergo rolling with el managemento

            *slides you an upvote tho*

            • Agatha Guilluame

              You can keep your pithy little up-vote. I know we’ve had our disagreements but I would never side with management against you. Divide and conquer is how these robber barons breaks up our unions every time. Every damn time. What’d they promise you? Better hours? A raise? Well it’s all lies HHH. *tenderly palms cheeks* They’ve lied to you before. They’re lying now. Stop being so naive.

              • h.h.h.

                *receives secret emails showing AG slandering the heck out of poor lil’ HHH*

                i see how you do ma’am. i see how you do.

        • Meridian

          I think he talks about relationships in code language. His writing style is so…something. I think he’s married. He’s probably going through a divorce and subbed his ex-wife.

          • h.h.h.
          • panamajackson

            No.

            • Meridian

              Tuh. EVERY dude on VSB is married. You be drifting off thinking bout the kids and how you’re gonna split the assets mid-post. Alls I’m saying is, if you need your wife to know you messed up, just tell her bro. She’s probably reading that like “H*ll yeah you messed up!” just waiting to move back in.

            • IcePrincess

              Lol. Let her kno, P-Mac!

        • b sweet

          And as I said, I’m here for it. I try to make a habit of not demanding more from complete strangers than what they’re willing to give. I take no issue with PJ’s style or preferred topics, and not that he hasn’t taken it there a time or two, I just call it like I see it.

  • PunchDrunkLove

    Mariska – Slimy
    Nomanda – Leftover “she had it coming”
    Fizz – About time
    Moniece – Cray and feeling a bit too entitled over a kid she’s not raising
    Ray – Meh, a confessional isn’t exactly redeeming qualities…not yet anyway. Let’s see him follow through and keep with it. Still whining though…ugh
    Ray’s pop – Kudos for stepping in
    Hazel – Who? Her storyline is up
    Omarion – He’s got great potential
    Apryl – Beautiful, wish her and baby well
    Berg – Trashy
    Nikki – Reminds me of Resusci Anne
    Soulja Boy – I wasn’t impressed. Suspicious motives for pulling back
    Teairra May – Impressed she maintained restraint with Hazel and haven’t fallen (yet) for the trap

    • camilleblu

      #lissen – what i was surprised about was when hazel approached the mean girls at the *unveiling* and t-murda said * i wanna know what you’ve been saying to “this bytch” (points at masika) about me – i was like…hmmm…sooo, ‘ole #seekseek just gon let the bytch reference slide?? ok. #shebeknowin

      • PunchDrunkLove

        Guess she wasn’t offended…lol I honestly thought we’d pause there for a “paw” moment. lol Nothing…nada. Mariska is not cut from the cloth of throwing blows, it seems
        And after no action here, Teairra May walks away from Hazel. Growth.

  • God Shammgod

    Just wanted to say that Nikki is so convinced she’s serving us Kim Kardashian but instead is giving me a huge helping of Berenstain Bear.

    • Rachmo

      She looks so uncomfortable :-(

    • Lolalove

      Please somebody give that girl a beano!! She sits, stands, walks and talks like she’s holding in the meanest fart the earth has produced. I can’t stand it.

    • Hostile Negress

      I don’t have time for you or your entire linneage behind that comment though lmao

More Like This