Uncategorized

link of the day (she has a boyfriend)

we wont go as far as to say that every guy has had this feeling at least once, but, ummmm, every guy has had this feeling at least once.

(btw, you can never go wrong with british comedy.)


She Has A Boyfriend – Watch more free videos

—vsb

Filed Under: , ,
Damon Young

Damon Young is the editor-in-chief of VSB. He is also a contributing editor for EBONY.com. He resides in Pittsburgh, and he really likes pancakes.

  • F_T_Enchantress

    Really? That’s hilarious! I guess Chivalry really is dead then?

  • F_T_Enchantress

    Really? That’s hilarious! I guess Chivalry really is dead then?

  • http://kamakula.wordpress.com kamakula

    LoL. To be honest, I can’t say I’ve had that feeling. The closest I come to it is when she mentions the bf and I’m like “Aha, that’s why it was so easy to talk to her”.

    Hmm. . .or maybe I got closer with the one that said “I can’t dance too close to you cuz my bf is watching”. She later broke that rule. . . and at some point the words f*ck did leave my lips.

    Though the most fun have been the ones who did NOT mention a bf at all. There was a funny incident in TLH that involved a girl being practically dragged out of a club by a guy a few moments after showing me just what she meant when she said “there’s no point in coming to these places if you’re not going to flirt”. I still can’t believe (at that time at least) that I responded to that with a straight face.

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      TLH?

      • http://kamakula.wordpress.com kamakula

        Tallahassee. Ever since I worked for this FAA/DoD firm, I tend refer to cities by their airport codes.

        • 2Degreez

          Tallahassee? Did this happen at the Moon? LOL!

          • http://kamakula.wordpress.com kamakula

            The Moon. . . nah. I was never there enough to get into trouble. This was at Clydes.

            • 2Degreez

              Ah yes, Clyde’s and Costello’s. Did you go to FAMU or FSU?

            • 2Degreez

              Ah yes, Clyde’s and Costello’s. Did you go to FAMU or FSU?

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              Neither. I spent 13 months working in TLH before going back to school.

              Both. While I was there, I took a class at FSU’s school of engineering while registered as a FAMU student.

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              Neither. I spent 13 months working in TLH before going back to school.

              Both. While I was there, I took a class at FSU’s school of engineering while registered as a FAMU student.

            • http://www.myspace.com/donteacia Teacia

              Man Clyde’s and Costello’s…talking about memories but that’s nothing…bring back those good ole days of CPA anyday and I’M THERE!!

            • http://www.myspace.com/donteacia Teacia

              Man Clyde’s and Costello’s…talking about memories but that’s nothing…bring back those good ole days of CPA anyday and I’M THERE!!

          • http://kamakula.wordpress.com kamakula

            The Moon. . . nah. I was never there enough to get into trouble. This was at Clydes.

        • 2Degreez

          Tallahassee? Did this happen at the Moon? LOL!

        • http://verysmartbrothas.com panama

          Tallahassee has always had one of my favorite nicknames in the Tally-Ho.

          It’s fun and ignorant all at the same time.

          • 2Degreez

            “Fun and ignorant all at the same time.”

            It’s funny how that’s also an accurate description of Tallahassee as a city.

          • 2Degreez

            “Fun and ignorant all at the same time.”

            It’s funny how that’s also an accurate description of Tallahassee as a city.

          • http://www.myspace.com/donteacia Teacia

            Good ole Tally-ho…I was thinking about venturing there this weekend for a little physical solace…

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              If it wasn’t such a long drive, I’d be right there with you ;)

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              If it wasn’t such a long drive, I’d be right there with you ;)

          • http://www.myspace.com/donteacia Teacia

            Good ole Tally-ho…I was thinking about venturing there this weekend for a little physical solace…

        • http://verysmartbrothas.com panama

          Tallahassee has always had one of my favorite nicknames in the Tally-Ho.

          It’s fun and ignorant all at the same time.

      • http://kamakula.wordpress.com kamakula

        Tallahassee. Ever since I worked for this FAA/DoD firm, I tend refer to cities by their airport codes.

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      TLH?

  • http://kamakula.wordpress.com kamakula

    LoL. To be honest, I can’t say I’ve had that feeling. The closest I come to it is when she mentions the bf and I’m like “Aha, that’s why it was so easy to talk to her”.

    Hmm. . .or maybe I got closer with the one that said “I can’t dance too close to you cuz my bf is watching”. She later broke that rule. . . and at some point the words f*ck did leave my lips.

    Though the most fun have been the ones who did NOT mention a bf at all. There was a funny incident in TLH that involved a girl being practically dragged out of a club by a guy a few moments after showing me just what she meant when she said “there’s no point in coming to these places if you’re not going to flirt”. I still can’t believe (at that time at least) that I responded to that with a straight face.

  • http://www.thekillacal.com The Killa Himself

    Yep…guilty as charged!!!

    Women will let you go SOOOOO far too and then drop that bomb on you!

    I lost it when he did the Jack Black in Anchorman though!

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      yeah, it started lagging towards the middle, until the baxteresque punt. i definitely wasnt expecting that

      • http://insidethemindofadeviant.wordpress.com Deviant

        And he kicked the other dog for sport…

      • http://insidethemindofadeviant.wordpress.com Deviant

        And he kicked the other dog for sport…

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      yeah, it started lagging towards the middle, until the baxteresque punt. i definitely wasnt expecting that

  • http://www.thekillacal.com The Killa Himself

    Yep…guilty as charged!!!

    Women will let you go SOOOOO far too and then drop that bomb on you!

    I lost it when he did the Jack Black in Anchorman though!

  • Anechoic

    “every guy has had this feeling at least once”

    Yeah, at least once… per day.

    I don’t get violent thought. I find an excuse to step out, I sit in my car and cry for a good 10 minutes. Then I go back to the joint and start a fight.

    Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked. You would think this would be common knowledge but I know too many women who think that chivalry is not dead (“it’s so strange, he was being soo nice and when I told him *insert BF* he suddenly remembered he was late for a meeting”).

    • http://www.thekillacal.com The Killa Himself

      “Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked. You would think this would be common knowledge but I know too many women who think that chivalry is not dead (”it’s so strange, he was being soo nice and when I told him *insert BF* he suddenly remembered he was late for a meeting”).”

      Pretty much! I mean the bottom, bottom line of chivalry is really getting some ass if you want to be frank about it….either THAT ass or peripheral ass, but preferably THAT ass….

    • http://www.thekillacal.com The Killa Himself

      “Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked. You would think this would be common knowledge but I know too many women who think that chivalry is not dead (”it’s so strange, he was being soo nice and when I told him *insert BF* he suddenly remembered he was late for a meeting”).”

      Pretty much! I mean the bottom, bottom line of chivalry is really getting some ass if you want to be frank about it….either THAT ass or peripheral ass, but preferably THAT ass….

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      “Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked.”

      i won’t co-sign this. we can be nice just for the sake of being nice. it’s just that when we actually are interested, the subtle “boyfriend” slip can be like a kick to the nuts

    • http://verysmartbrothas.com The Champ

      “Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked.”

      i won’t co-sign this. we can be nice just for the sake of being nice. it’s just that when we actually are interested, the subtle “boyfriend” slip can be like a kick to the nuts

    • http://www.tiffanybbrown.com/ tiffany

      dude. we know this. were just letting you do it anyway so we don’t have to … like my lawn mowing neighbor.

      • http://verysmartbrothas.com panama

        pure evil.

      • http://verysmartbrothas.com panama

        pure evil.

    • http://www.tiffanybbrown.com/ tiffany

      dude. we know this. were just letting you do it anyway so we don’t have to … like my lawn mowing neighbor.

  • Anechoic

    “every guy has had this feeling at least once”

    Yeah, at least once… per day.

    I don’t get violent thought. I find an excuse to step out, I sit in my car and cry for a good 10 minutes. Then I go back to the joint and start a fight.

    Women: whenever a random guy is being nice to you, it’s because he wants to see you naked. You would think this would be common knowledge but I know too many women who think that chivalry is not dead (“it’s so strange, he was being soo nice and when I told him *insert BF* he suddenly remembered he was late for a meeting”).

  • http://kamakula.wordpress.com kamakula

    Chivalry? See people don’t know.

    Chivalry was when a Knight was out in public with the Lady he was boning in private. Chivalry was the outward show of his affection as well as a signal to any Lancelots out there that they better watch where they’re sticking the jousting poles if you catch my drift.

    You only benefited from Chivalry once you had a man. . .not the other way round.

    • Treezy F. Baby

      Oooh you ALMOST break it down. Except that purity and virtue were the utmost characteristics of the damsel you were courting. Maidens were maidens thusly because the cooch hadn’t been broken in yet. The knight showed his honor and thus his dessert of the lifetime cooch through knightly duels and displays and various other chivalrous acts. ;)

      Don’t come in here trying to tack on YOUR tainted modern day morals anachronistically just for arguments sake! You will get called out King Arthur!

      • http://verysmartbrothas.com panama

        Women were bonin’ back then before marriage too. Hell, lest we forget that Guinivere was Arthur’s wife but Lancelot was getting his giving her some of that good joustin’ pole anyway.

        People have been slippin’ and dippin’ since the damn of mankind.

        The only reason Adam and Eve weren’t cheating was because there was nobody to cheat with.

        *looking out for lightning*

        • Ana B

          “I want to be a part of your lifes story not just an audience member.”

          would that be the damn DAWN of mankind?

          • Ana B

            sory qouted the wrong one

            “People have been slippin’ and dippin’ since the damn of mankind”

            would that be the damn DAWN of mankind?

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              No. We were damned once Eve fed Adam the fruit of the tree of knowledge. Since then, things have never been right :)

            • http://kamakula.wordpress.com kamakula

              No. We were damned once Eve fed Adam the fruit of the tree of knowledge. Since then, things have never been right :)

            • D*stroy

              lol How you gonna correct somebody with the wrong quote?! lol!

              P.S. I don’t want any beef, Ana…just thought it was funny, that’s all.

            • D*stroy

              lol How you gonna correct somebody with the wrong quote?! lol!

              P.S. I don’t want any beef, Ana…just thought it was funny, that’s all.

            • Ana B

              @D*stroy LOL I know when I hit enter I was like oh shit… thats the wrong cut and paste… that is what I get for multitasking

            • Ana B

              @D*stroy LOL I know when I hit enter I was like oh shit… thats the wrong cut and paste… that is what I get for multitasking

          • Ana B

            sory qouted the wrong one

            “People have been slippin’ and dippin’ since the damn of mankind”

            would that be the damn DAWN of mankind?

        • Ana B

          “I want to be a part of your lifes story not just an audience member.”

          would that be the damn DAWN of mankind?

      • http://verysmartbrothas.com panama

        Women were bonin’ back then before marriage too. Hell, lest we forget that Guinivere was Arthur’s wife but Lancelot was getting his giving her some of that good joustin’ pole anyway.

        People have been slippin’ and dippin’ since the damn of mankind.

        The only reason Adam and Eve weren’t cheating was because there was nobody to cheat with.

        *looking out for lightning*

      • http://kamakula.wordpress.com kamakula

        Purity and virtue were supposed to be the utmost qualities of the maiden. That’s why in public, you were all smiles and politeness.

        Once her powerful merchant/lord daddy was asleep, you’d be sneaking into her 60 story room for some hanky-panky.

        Where do you think the story of Rapunzel came from? Did you really think she was just having nice conversation with that Prince who happened to climb up into her room when the witch was gone?

      • http://kamakula.wordpress.com kamakula

        Purity and virtue were supposed to be the utmost qualities of the maiden. That’s why in public, you were all smiles and politeness.

        Once her powerful merchant/lord daddy was asleep, you’d be sneaking into her 60 story room for some hanky-panky.

        Where do you think the story of Rapunzel came from? Did you really think she was just having nice conversation with that Prince who happened to climb up into her room when the witch was gone?

    • Treezy F. Baby

      Oooh you ALMOST break it down. Except that purity and virtue were the utmost characteristics of the damsel you were courting. Maidens were maidens thusly because the cooch hadn’t been broken in yet. The knight showed his honor and thus his dessert of the lifetime cooch through knightly duels and displays and various other chivalrous acts. ;)

      Don’t come in here trying to tack on YOUR tainted modern day morals anachronistically just for arguments sake! You will get called out King Arthur!

  • http://kamakula.wordpress.com kamakula

    Chivalry? See people don’t know.

    Chivalry was when a Knight was out in public with the Lady he was boning in private. Chivalry was the outward show of his affection as well as a signal to any Lancelots out there that they better watch where they’re sticking the jousting poles if you catch my drift.

    You only benefited from Chivalry once you had a man. . .not the other way round.

More Like This